הח"כ פטפט: ישראל עומדת מאחורי חיסול קונטאר

"אני לא הייתי ממליץ לנסראללה לצאת מהבונקר. למה? כי הוא אויב, הוא מטרה. הוא צריך להיות מטרה ולכן ברמה האישית הייתי מייעץ לו להמשיך לשמור על עצמו".
שלום בידרמן No Comments on הח"כ פטפט: ישראל עומדת מאחורי חיסול קונטאר
"אני לא הייתי ממליץ לנסראללה לצאת מהבונקר. למה? כי הוא אויב, הוא מטרה. הוא צריך להיות מטרה ולכן ברמה האישית הייתי מייעץ לו להמשיך לשמור על עצמו".
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אחר שתיקה רועמת מצד מדינת ישראל, אישר חבר וועדת חוץ וביטחון עומר בר לב כי ישראל עומדת מאחורי חיסולו של סמיר קונטאר שחוסל לפני כחודשיים. חיסולו עורר גל תגובות מצד ארגוני טרור בניהם 'חיזבאללה' שהבטיחו לנקום את מותו.

את הדברים אמר בר לב באירוע 'שבת תרבות' שהתקיים ברחובות שם התייחס למתיחות בצפון הארץ ואמר כי "אני לא הייתי ממליץ לנסראללה לצאת מהבונקר. למה? כי הוא אויב, הוא מטרה. הוא צריך להיות מטרה ולכן ברמה האישית הייתי מייעץ לו להמשיך לשמור על עצמו".

רועי כ"ץ, שהנחה את האירוע שאל את חבר הכנסת אם ישראל לא תימנע מלתקוף את נסראללה, והופתע מתשובתו של בר לב. "הוא בהזדמנות הראשונה שתהיה, בדיוק כמו סמיר קונטאר", אמר בר-לב והוסיף:"אני בוודאי לא איכנס לאמירות מבצעיות כאלה או אחרות". לאחר מכן אמר רועי כ"ץ כי חיסולו של קונטאר היה "הצלחה גדולה של ישראל" – וחבר הכנסת השיב: "נכון, בהחלט"

הח"כ ששימש בעבר כמפקד סיירת מטכ"ל לשעבר המשיך בהתייחסותו לנושא ואמר כי "לישראל יש זיכרון ארוך בהחלט, אני עוד בתור קצין צעיר הוקפצתי לפיגוע בנהריה בו קונטאר ואחרים הרגו את בני משפחת הרן אז גם הזיכרון שלי ארוך ונשאיר את זה ככה. זה בהחלט מסר לנסראללה".

בסיום הפאנל, הבהיר חבר הכנסת כי "כאשר נשאלתי אם מדובר בפעולה ישראלית אמרתי כי לא אכנס לפעולות מבצעיות. כל חיסול וכל מחבל שמוצא את מותו הוא מבורך ולא משנה אם לנו היה יד בכך או לאו".



0 תגובות